Pigg?!

God morgon sköna lördag.. eller inte. Jag är tröttare än tröttast, visserligen är det bara tidig morgon, men min ihärdiga dunderförkylningn tar på kroppen. Dessutom när man det sista inte varit annat än sjuk. Tänk bara som februari då jag avverkade 2 kurer á 20 dagar med antibiotika. Immunförsvar var det ja. Sen även toppat veckorna med lite vab, denna vecka kombinerat med mig.. sjuk mamma. Viggon mår bättre, så det skönt även om man märker att det tar mycket på honom att vara sjuk så ofta. Småbarnsåren. Sen finns det andra saker som tar på krafterna. Sådant man egentligen skulle vilja kunna prata öppet om, men inte kan. Jag må hinta nu och sätta igång en tankebana, men det är inte syftet. Jag är bara trött på det. Och nej, det är inget här hemma eller som rör det egna. 
Måtte våren komma med många friska dagar. 
 
Nu väntar en lugn helg. Ska passa på att röja och fixa här hemma. Sen taggar vi för Melodifestivalen ikväll, det kommer nog bli endel hjärtröster. 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0