En stund själv i hettan.

Här ligger jag i godan ro på balkongen och hoppas på lite nyans på kroppen. Totten är hos sin kompis, Viggon nattas, tjejerna fixar ordning på rummet så ja, det känns helt okej att ligga häR. Tjejerna har sprungit fram och tillbaka till mig endel och beklagat sig över vad den andre gör och visevärsa. Att komma överens är inte alltid så lätt. Tanken var att åka ut och bada nu runt lunch, men det blir alldeles för varmt. Viggon brukar bli riktigt tagen av värmen. Vi sparar plaskandet till i eftermiddag i stället. 
 
Det är helt galet vilket väder vi har och vad många varma dagar vi fått hittills. Det känns helt onaturligt i förhållande till vädret vi brukar ha så här års, bara på tal om graderna. Det är på gränsen så varmt att man borde inför siesta, förstår helt klart varför man har det utomlands. Nåväl, vi får vara glada så länge det varar, hösten kommer säkert redan i Juli. 
 
Nej, nu ska jag läsa några rader i min bok och bara njuta av lite stillhet innan det är dags att fixa mat. 
 
 
Kärlek! 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0