Så är det!

Ja, då ligger jag här på soffan med en skrutt bredvid mig som tittar på plattan. Viggo tyckte uppenbarligen att det var läge att strunta i nattsömnen, vaknade till och vips så var han som klarvaken. Skulle på baskiluskerna som busar till det. 
I onsdags var det min tur att ta över och vabba. I vanliga fall är jag ju en hemma-människa, men när man inte har något val som när barnen eller man själv är sjuka så är det en helt annan sak och man "klättrar på väggarna".
 
I eftermiddags när man A kom hem från jobbet åt vi middag. Det blev lite tjafs om maten med Bell som inte äter det hon tycker jätte mycket om. Lite protein får man försöka få i sig även om det inte är någon favorit, men helst måste det vara så där såsigt och gräddigt. Lyxlirare den där   karamellen. Nåväl, vanligtvis äter hon bra för det mesta, men man vill ju ändå att hon ska få i sig det hon behöver. Paprika och gurka är de grönsaker hon gillar säger hon, ja.. ni hör ju. Undrar hur "riktiga" tonåren blir?! 
 
Efter middagen gick jag ut en sväng på stan och fyndade lite smått och gott. Det var skönt att komma ut en sväng själv. kan ju dock meddela att Totten ringde och undrade när jag kom hem. Älskade ungar! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0