Behov av förnyelse!

Sitter och fönster-shoppar på nätet, är både sugen och i behov av lite nytt i garderoben. Jeans, byxor.. jag går i samma jämt. Samma standardklädsel på jobbet. Det är enklast så om inte annat, men jag behöver lite nytt. Hitta tillbaka till mig själv och kanske utmana mig lite. Bara lite läppstift som pricken över "i" hade varit nog.
 
Tidigare idag hade jag stora funderingar över mitt hår. För det första så är topparna i stort behov av sax. Det är ett tag kvar innan det ljusa är ur. Jag har trivts bra i det, men det sliter hiskeligt på håret. Igår kikade jag på gamla foton och blev påmind om olika hårfärger jag haft genom år, det sätter helt klart fart på viljan att fixa håret omgående. Ska jag satsa på ljust, men med slingor som senast eller ska jag satsa på någon mörkare alt. kopparton?
 Allt på en gång..
 
Herrejisses, man skulle kunna tro att jag är i någon form av kris? Men, jag är helt enkelt i behov av en uppfräschning, jag är sliten. Nu, pronto, med en gång. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0