Not, again!

"Dags igen", det kan man ju verkligen säga. Igår åkte jag med Viggon till vårdcentralen för att kolla hans hals och se om hon kunde få något för hostan. Eftersom jag varit krasslig sedan i fredags och det inte blivit bättre tänkte jag att det var lika bra med ett halsprov för mig också. Det visade ju sig givetvis att vi båda visade positivt för Streptokocker, halsfluss på oss bägge. Lyckan är inte total kan jag säga. Min ena svägerska frågade igår om det inte är aktuellt att ta bort halsmandlarna. Skulle det komma igen skulle jag nog överväga det. Pust. 
Och älskade Viggon som åker på allt, hela tiden. Han hinner knappt vara frisk mellan varven. Nu hoppas jag verkligen att resten av familjen klarar sig! #avskyralltvadbaskiluskerheter #halsfluss
 
 
Host, host..!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0