Morgon, morgon..

Barnkanalen och ungar som leker. Kaffe för mig och funderingar över vad man ska göra idag. Först blir det röja ordning här hemma för att sedan kanske ta en sväng på höstmarknaden. Hade egentligen funderingar på en tur till Göteborg idag, just för att Maja skulle få åka tåg. Men, det överväger att vara hemma. Det skulle vara mysigt att tajma det med julklapps-shopping eller så. Bell skulle uppskatta det också.
Sen behöver jag ju inte nämna att jag egentligen har tänkt tanken om en julklappsfri jul eller ja, med bara något paket till vardera barn, det finns så mycket annat att lägga pengarna på. Kanske göra något tillsammans. En sak är ändå klar, att skänka paket till bättre behövande, paket till andra barn. Men, skriver inget mer nu om det för då blir jag bara för sentimental. 
 
 
Dags att ta tag i denna lördag. Kärlek! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0