Julmys fixande.

Myser med min lilla prins i soffan. Det blev inte någon vidare sömn i natt. Jag kunde inte komma till ro, typiskt när man egentligen behöver få sova. Resultatet av att man har för mycket att tänka på. 
 
Idag blir det "Julmys" här hemma för Bell och hennes vänner. Det ska bli lika mysigt som det låter. Igår fixade vi ordning lite gott och idag ska jag baka bullar. 
 
 
Bountybollar med karamelliserad mjölk i.
 
 
Polkabräck, yummy!
 
På allt fixande i köket igår passade även jag och A på att röja i hemmet. Vi har nu massor att slänga på tippen imorgon (som jag egentligen hade hoppas på skulle vara öppet idag). Nåväl, underbart att rensa! 
 
Nej, nu är det dig att tag i dagen. Baka bullar var det va?
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0