Äntligen!

 
Precis som förra året innan julafton har vi sjukstuga hemma hos oss även detta år. De sista dagarna som jag skulle infinna mig på jobbet har  jag istället spenderat hemma med våra små. Man ska inte ens tänka att de fått vara friska ett litet tag för vips så är det dags igen. 
 
En av de ständiga frågorna så här års är hur det går med allt julstök. Vad gäller julklappar så har det varit fixat, ja indirekt eftersom jag bara väntat på att det jag beställde skulle komma med posten. Eftersom Adlibris inte kunde leverera som utlovat (3 produkter kom efter 2 veckor) och de dessutom i omgångar ändrade tillgången av varor, blev alternativet att beställa från annat ställe. Tack säger jag till Stor&Liten för att barnen får julklapparna i tid. Beställde i tisdags och igår eftermiddag hämtade jag paketet, 2 dagar tog det! Så idag är det dags att hjälpa tomten igen med att slå in paket. 
 
 
Nu är det snart dags att ta tag i dagen, lite kaffe först bara. 
Kärlek! 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0